Головний спеціаліст планово-економічного відділу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
|
Назва вакансії |
Державний реєстратор |
|
Назва структурного підрозділу |
Планово-економічний відділ Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
|
Напрям роботи структурного підрозділу |
Забезпечення функціювання базової мережі закладів культури та мережі закладів освіти сфери культури |
|
Розмір оплати праці |
посадовий оклад – 20 746,00 гривень; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до чинного законодавства |
|
Категорія посади державної служби |
Призначення на посаду державної служби категорії В |
|
Класифікаційний код посади |
Класифікаційний код посади: 26-VII-2 |
|
Обов`язкові вимоги до кандидата/кандидатки |
|
|
Посадові обов`язки |
Складання прогнозних показників діяльності закладів освіти у сфері культури на наступний бюджетний рік; Складання щорічних бюджетних запитів на утримання та розвиток мережі закладів освіти у сфері культури та проведення культурно-мистецьких заходів; Перевірка кошторисів закладів освіти на підставі контрольних показників; Перевірка штатних розписів закладів освіти у сфері культури та змін до них; Складання прогнозних показників по закладам освіти та на проведення культурно-мистецьких заходів для паспортів бюджетних програм та звітів до них; Забезпечення зведення та аналізу показників закладів освіти у сфері культури, за мережею, штатами і контингентом; Відповідь на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію в межах компетенції. Опрацювання договорів, кошторисів, актів виконаних робіт, виконавчих кошторисів на організацію та проведення культурно-мистецьких заходів та здійснення їх фінансування |
|
Що буде перевагою кандидата/кандидатки |
Стаж роботи на посаді економіста від 1 року. |
|
Очікування щодо особистих якостей кандидата/кандидатки |
- вміння працювати в команді на результат, водночас бути самостійною одиницею, котра може приймати рішення з усвідомленням власної відповідальності; - уважність до деталей, старанність у виконанні поставлених задач; - аналітичний склад розуму, стресостійкість; - високий рівень комунікаційних здібностей; - здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін. |
|
Умови праці, що пропонуються |
- Офіційне працевлаштування на посаду державної служби. Робота в офісі. - Оплата праці – від 20 746,00 грн. Стабільна виплата, двічі на місяць (аванс та основна частина). - Відпустка 30 календарних днів на рік, можливість отримання під час відпустки грошової допомоги; оплачувані лікарняні. - Постійне навчання та підвищення рівня кваліфікації. |
|
Контактний телефон для оприлюднення, за яким кандидати зможуть уточнити інформацію щодо вакансії |
044-279-62-19 Скорецька Юлія Іванівна, начальник планово-економічного відділу |
|
Е-пошта, на яку необхідно відправляти резюме |
|
|
Актуальний телефон та ПІБ особи, яка заповнила анкету, за котрим контактна особа управління інформаційної політики та доступу до публічної інформації може уточнити дані щодо вакансії |
044-279-62-19 Скорецька Юлія Іванівна, начальник планово-економічного відділу; 044-279-72-51 відділ управління персоналом
|