Звіт міському голові про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2025 до 28.11.2025 року
Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до графіка звітування щодо організації роботи зі зверненнями громадян голів районних в місті Києві державних адміністрацій та керівників департаментів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою, затвердженого Київським міським головою Кличком В.В. 20.12.2024, Департамент культури надає аналітично-статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2025 до 28.11.2025 року.
В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті покладені завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» від 02.07.2015, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян
в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності,
в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України.
Відповідно до Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2012 № 2368 та Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930 звернення, які надійшли
для опрацювання до Департаменту культури, реєструються, підлягають розгляду та контролю за їх виконанням в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (у системі електронного документообігу АСКОД).
Протягом звітного періоду у Департаменті культури зареєстровано 584 звернення громадян, з них письмових – 564, усних звернень, отриманихна особистому прийомі у директора – 20.
З усіх звернень за період з 01.01.2025 до 28.11.2025 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 423 звернень, 22 – від інших органів державної влади та 139 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.
Електронною поштою надійшло 363 звернення, з них з Київської міської державної адміністрації – 315, від інших органів державної
влади – 5 та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 43.
|
Кількість звернень громадян,
|
Кількість звернень громадян,
|
||||
|
безпосередньо від громадян |
з КМДА |
від інших органів державної влади |
безпосередньо від громадян |
з КМДА |
від інших органів державної влади |
|
213 |
118 |
29 |
139 |
423 |
22 |
|
Кількість звернень громадян,
|
Кількість звернень громадян,
|
||||
|
письмових |
усних
|
всього |
письмових |
усних |
всього |
|
328 |
32 |
360 |
564 |
20 |
584 |
Аналіз звернень громадян у розрізі питань
|
№ п/п |
Питання, з якими зверталися громадяни |
Кількість звернень станом на 28.11.2024 |
Кількість звернень станом на 28.11.2025 |
|
1. |
З питань житлової політики |
- |
- |
|
2. |
З питань аграрної політики |
- |
- |
|
3. |
З питань комунального господарства |
- |
- |
|
4. |
З питань освіти, науково-технічної діяльності |
224 |
128 |
|
5. |
З питань культурної спадщини (з питань культури) |
- |
- |
|
6. |
З питань заробітної плати
|
16 |
21 |
|
7. |
З питань соціального захисту |
7
|
6 |
|
8. |
З питань транспорту і зв’язку |
- |
- |
|
9. |
З питань охорони здоров’я |
- |
- |
|
10. |
З питань екології та природних ресурсів |
- |
- |
|
11 |
З питань фінансової, податкової, митної політики |
- |
- |
|
12. |
Щодо забезпечення дотримання законності |
18 |
326 |
|
13. |
Щодо діяльності місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування |
- |
- |
|
14. |
Щодо діяльності об’єднань громадян, релігії
|
18 |
4 |
|
15. |
Інші питання |
77 |
99 |
|
Загальна кількість |
360 |
584 |
|
Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 562 заявники (або 96,3% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 10 заявників (або 1,7% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 12 заявників (або 2% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень,
що надійшли для розгляду до Департаменту протягом звітного періоду, становить 44 заяви та клопотання (або 7,5% від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 21525 заявники, якими порушено 584 питання.
У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту культури протягом періоду з 01.01.2025 до 28.11.2025 року,
перше місце посідають питання щодо забезпечення дотримання законності, чисельність яких становить 326 звернень (або 55,8% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).
З питань культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування надійшло 128 звернень (або 21% від загальної кількості звернень).
З різноманітних питань загального характеру отримано 99 заяв
(або 17% від усіх надходжень звернень), з питань праці і заробітної плати надійшло 21 заява ( або 3,6% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). Питання соціального захисту становлять 6 звернень (або 1% від загальної кількості звернень). З питань щодо релігійних та міжконфесійних відносин опрацьовано 4 звернення (або 0,7 % від загальної кількості звернень).
Протягом аналогічного періоду з 01.01.2024 до 28.11.2024 Департаменті культури зареєстровано360 звернень громадян, з них письмових – 328, усних звернень, отриманих на особистому прийомі у директора – 32.
З усіх звернень за період з 01.01.2024 до 28.11.2024 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 118 звернень, 29 – від інших органів державної влади та 213 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.
Електронною поштою надійшло 119 звернень, з них з Київської міської державної адміністрації – 36, від інших органів державної
влади – 3 та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 80.
Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 333 заявники (або 92,5% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 20 заявників (або 5,6% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 7 заявників (або 1,9% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень,
що надійшли для розгляду до Департаменту протягом вказаного звітного періоду, становить 27 заяв та клопотань (або 7,5 % від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 30235 заявників, якими порушено 360 питань.
У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту культури протягом періоду з 01.01.2024 до 28.11.2024 року, перше місце посідають питання культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування, чисельність яких становить 224 звернення
(або 63,5% від загальної кількості звернень), з різноманітних питань загального характеру отримано 77 звернень (або 20 % від усіх надходжень звернень). З питань праці і заробітної плати надійшло 16 звернень
(або 4,6% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань
та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).
З питань релігійних та міжконфесійних відносин та з питань забезпечення дотримання законності надійшло по 18 заяв (або по 5% відповідно
від загальної кількості звернень). Питання соціального захисту становлять
7 звернень (або 1,9% від загальної кількості звернень, клопотань
та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», систематично проводяться апаратні наради
щодо стану організації та контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян
та забезпеченням реалізації їх всебічного і вчасного розгляду, проводиться аналіз стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах
та здійснюється контроль за дотриманням працівниками Департаменту визначених термінів виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації, пов'язаних із опрацюванням звернень громадян.
Згідно із затвердженим щоквартальним планом організації роботи
зі зверненнями громадян:
- поінформували директора Департаменту щодо стану організації роботи
зі зверненнями громадян начальники відділів: управління персоналом,
мистецтв та культурно-освітніх закладів, з питань роботи музеїв, бібліотек
та міжнародних зв’язків, планово-економічного, капітальних вкладень
та оренди приміщень, з питань національностей;
- проведено перевірку щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян у відділі мистецтв та культурно-освітніх закладів, відділі з питань роботи музеїв, бібліотек та міжнародних зв’язків, відділі капітальних вкладень
та оренди приміщень та відділі з питань національностей.
На веб-сайті Київської міської державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.
Згідно з наказом Міністерства культури та інформаційної політики України від 13.11.2020 № 2302 «Про реалізацію права на відвідування підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства культури та інформаційної політики України, на пільгових умовах» визначено один день останнього тижня місяця днем безкоштовного відвідування концертних організацій, театрів, цирків, музеїв та заповідників дітьми дошкільного віку, учнями, студентами, пенсіонерами, особами
з інвалідністю, іншими визначеними законом категоріями населення
за пред’явленням документів, що засвідчують належність до відповідної категорії громадян.
Для підвищення професійного та інтелектуального рівня, поліпшення якості знань, стану відповідності своїх умінь та навичок функціям займаної посади, працівники Департаменту культури систематично відвідують щорічні постійно діючі семінари з питань ведення діловодства та підготовки документів на базі Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників державних підприємств, установ та організацій