Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Звіт за 2024 рік

Опубліковано 14 січня 2025 року о 11:35

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департамент культури надає аналітично-статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2024 до 31.12.2024 року.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті покладені завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» від 02.07.2015, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян
в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності,
в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 26).

Відповідно до Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2012 № 2368 та Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930 звернення, які надійшли
для опрацювання до Департаменту, реєструються, підлягають розгляду та контролю за їх виконанням в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (у системі електронного документообігу АСКОД).

Протягом звітного періоду у Департаменті зареєстровано
378 звернень громадян, з них письмових – 344, усних звернень, отриманих
на особистому прийомі у директора – 34.

З усіх звернень за період з 01.01.2024 до 31.12.2024 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 128 звернень, 27 – від інших органів державної влади та 223 – особисті звернення громадян
до Департаменту.

Електронною поштою надійшло 122 звернення, з них з Київської міської державної адміністрації – 38, від інших органів державної
влади – 3 та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 81.


Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 31.12.2023

Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 31.12.2024

безпосередньо від громадян

з

КМДА

від інших органів державної влади

безпосередньо від громадян

з

КМДА

від інших органів

державної влади

309

193

5

223

128

27


Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 31.12.2023

Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 31.12.2024

письмових

усних


всього

письмових

усних

всього

501

6

507

344

34

378



Аналіз звернень громадян у розрізі питань


№ п/п

Питання, з якими зверталися громадяни

Кількість звернень станом на 31.12.2023

Кількість

звернень станом

на 31.12.2024

1.

З питань житлової політики

-

-

2.

З питань аграрної політики

3

-

3.

З питань комунального господарства

5

-

4.

З питань освіти, науково-технічної діяльності

40

232

5.

З питань культурної спадщини (з питань культури)

228

-

6.

З питань заробітної плати
та праці

36

16

7.

З питань соціального захисту

6


7

8.

З питань транспорту і зв’язку

3

-

9.

З питань охорони здоров’я

1

-

10.

З питань екології та природних ресурсів

1

-

11

З питань фінансової, податкової, митної політики

5

-

12.

Щодо забезпечення дотримання законності

19

25

13.

Щодо діяльності місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування

-

-

14.

Щодо діяльності об’єднань громадян, релігії
та міжконфесійних відносин

27

18

15.

Інші питання

133

80

Загальна кількість

507

378


Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 349 заявників (або 92,4% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 20 заявників (або 5,3% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 9 заявників (або 2,3% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень,
що надійшли для розгляду до Департаменту протягом звітного періоду, становить 27 заяв та клопотань (або 7,1 % від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 31346 заявників, якими порушено 378 питань.

У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту протягом періоду з 01.01.2024 до 31.12.2024 року, перше місце посідають питання культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування, чисельність яких становить 232 звернення
(або 62 % від загальної кількості звернень), з різноманітних питань загального характеру отримано 80 звернень (або 20,7 % від усіх надходжень звернень).
З питань забезпечення дотримання законності надійшло 25 звернень
(або 4,6% від загальної кількості звернень). З питань релігійних
та міжконфесійних відносин отримано 18 звернень ( або 4,7% від загальної кількості заяв). З питань праці і заробітної плати отримано 16 звернень
(або 4,2% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань
та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). Питання соціального захисту становлять 7 звернень (або 1,8% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).

Протягом аналогічного періоду з 01.01.2023 до 31.12.2023 у Департаменті зареєстровано 507 звернень громадян, з них отримано
письмових – 501 та 6 – усних, отриманих на особистому прийомі у директора Департаменту.

З усіх звернень за період з 01.01.2023 до 31.12.2023 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 193 звернення, 5 – від інших органів державної влади та 309 – особисті звернення громадян
до Департаменту.

Електронною поштою надійшло 149 звернень, з них з Київської міської державної адміністрації – 77 та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 72.

Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 499 заявників (або 98,4% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 5 заявників (або 0,9% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 3 заявники (або 0,7% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень,
що надійшли для розгляду до Департаменту протягом звітного періоду, становить 65 заяв та клопотань (або 12,8 % від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом цього періоду до Департаменту звернулися 27414 заявників, якими порушено 507 питань.

У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту протягом періоду з 01.01.2023 до 31.12.2023 року, перше місце посідають питання культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування, чисельність яких становить 268 звернень
(або 52% від загальної кількості звернень), з різноманітних питань загального характеру порушено 133 клопотання (або 26 % від усіх надходжень звернень). З питань праці і заробітної плати надійшло 36 заяв ( або по 7,8% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли
на адресу Департаменту). З питань щодо релігійних та міжконфесійних відносин опрацьовано 27 клопотань (або 6 % від загальної кількості звернень).

З питань забезпечення дотримання законності надійшло 19 заяв
(або 4% від загальної кількості звернень). Питання соціального захисту становлять 6 звернень (або 1,1% від загальної кількості звернень, клопотань
та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). Питання соціального захисту становлять 6 звернень (або 1,1% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).

З питань регіональної політики, будівництва та питань комунального господарства надійшло по 5 заяв відповідно (що становить 0,9% від загальної кількості отриманих звернень). По 3 звернення відповідно отримано заяв
з питань аграрної політики та з питань транспорту та зв’язку
( по 0,5% від загальної кількості) та по 1 зверненню з питань охорони здоров’я та з питань екології та природних ресурсів (по 0,2% від загальної кількості звернень, отриманих Департаментом).

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», систематично проводяться апаратні наради
щодо стану організації та контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян
та забезпеченням реалізації їх всебічного і вчасного розгляду, проводиться аналіз стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах
та здійснюється контроль за дотриманням працівниками Департаменту визначених термінів виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації, пов'язаних із опрацюванням звернень громадян.

Згідно із затвердженим щоквартальним планом організації роботи
зі зверненнями громадян:

- поінформували директора Департаменту щодо стану організації роботи
зі зверненнями громадян начальники відділів: управління персоналом,
мистецтв та культурно-освітніх закладів, з питань роботи музеїв, бібліотек
та міжнародних зв’язків, планово-економічного, капітальних вкладень
та оренди приміщень, з питань релігій та з питань нацїональностей ;

- проведено перевірку щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян у відділі мистецтв та культурно-освітніх закладів, відділі з питань роботи музеїв, бібліотек та міжнародних зв’язків, відділі капітальних вкладень
та оренди приміщень та Управлінні з питань національностей та релігій.

На веб-сайті Київської міської державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.

Згідно з наказом Міністерства культури та інформаційної політики України від 13.11.2020 № 2302 «Про реалізацію права на відвідування підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства культури та інформаційної політики України, на пільгових умовах» визначено один день останнього тижня місяця днем безкоштовного відвідування концертних організацій, театрів, цирків, музеїв та заповідників дітьми дошкільного віку, учнями, студентами, пенсіонерами, особами
з інвалідністю, іншими визначеними законом категоріями населення
за пред’явленням документів, що засвідчують належність до відповідної категорії громадян.

Для підвищення професійного та інтелектуального рівня, поліпшення якості знань, стану відповідності своїх умінь та навичок функціям займаної посади, працівники Департаменту систематично відвідують щорічні постійно діючі семінари з питань ведення діловодства та підготовки документів на базі Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників державних підприємств, установ та організацій.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux