Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Звіт за І півріччя 2025 року

Опубліковано 01 липня 2025 року о 10:39

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» згідно з дорученням заступника голови КМДА
В. Мондриївського від 12.06.2025 № 16820 та відповідно до листа в.о.керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.06.2025 № 009-985, Департамент культури надає аналітично-статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2025 до 30.06.2025 року.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті покладені завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» від 02.07.2015, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян
в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 26).

Відповідно до Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2012
№ 2368 та Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930 звернення, які надійшли
для опрацювання до Департаменту культури, реєструються, підлягають розгляду та контролю за їх виконанням в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (у системі електронного документообігу АСКОД).

Протягом звітного періоду у Департаменті культури зареєстровано
285 звернень громадян, з них письмових – 269, усних звернень, отриманих
на особистих прийомах – 16.

З усіх звернень за період з 01.01.2025 до 30.06.2025 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 172 звернення, 14– від інших органів державної влади та 99 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.

Електронною поштою надійшло 144 звернення, з них з Київської міської державної адміністрації – 110, від інших органів державної
влади – 3 звернення та безпосередньо на електронну пошту
Департаменту – 31.

Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 273 заявники (або 96% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 5 заявників (або 1,5% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 7 заявників (або 2,5% від загальної кількості надходжень звернень).

Кількість колективних звернень, що надійшли для розгляду
до Департаменту культури протягом звітного періоду, становить
32 заяви (або11,3% від загальної чисельності звернень, опрацьованих
у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 18078 заявників, якими порушено
285 питань.

У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту культури протягом періоду з 01.06.2025 до 30.06.2025 року, перше місце посідають питання щодо забезпечення дотримання законності, чисельність яких становить 110 звернень (або 39,9% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).
З питань культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування надійшло 89 звернень (або 30,7% від загальної кількості звернень).
З різноманітних питань загального характеру отримано 62 заяви
(або 20,5% від усіх надходжень звернень), з питань праці і заробітної плати надійшло17 заяв ( або 6,2% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту).

Питання соціального захисту становлять 5 звернень (або 2% від загальної кількості звернень).З питань щодо релігійних та міжконфесійних відносин опрацьовано 2 звернення (або 0,7 % від загальної кількості звернень).



Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 30.06.2024

Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 30.06.2025

письмових

усних


всього

письмових

усних

всього

209

24

233

269

16

285



Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 30.06.2024

Кількість звернень громадян,
які надійшли до Департаменту культури станом на 30.06.2025

безпосередньо від громадян

з

КМДА

від інших органів державної влади

безпосередньо від громадян

з

КМДА

від інших органів

державної влади

136

81

16

99

172

14


Протягом аналогічного періоду 2024 року у Департаменті культури зареєстровано 233 звернення громадян, з них письмових – 209, усних звернень, отриманих на особистих прийомах – 24.

З усіх звернень за період з 01.01.2024 до 30.06.2024 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 81 звернення, 16– від інших органів державної влади та 136 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.

Електронною поштою надійшло 66 звернень, з них з Київської міської державної адміністрації – 22, від інших органів державної влади – 2 звернення та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 44.

Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами та клопотаннями – 211 заявників (або 90,5% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 15 заявників (або 6,5% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 7 заявників (або 3% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень, що надійшли для розгляду до Департаменту культури протягом звітного періоду, становить 20 заяв та клопотань (або 8,6% від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 20747 заявників,
якими порушено 233 питання.

Аналіз звернень громадян у розрізі питань

№ п/п

Питання, з якими зверталися громадяни

Кількість звернень станом на 30.06.2024

Кількість

звернень станом

на 30.06.2025

1.

З питань житлової політики

1

-

2.

З питань аграрної політики

-

-

3.

З питань комунального господарства

-

-

4.

З питань освіти, науково-технічної діяльності

138

6

5.

З питань культурної спадщини (з питань культури)

-

83

6.

З питань заробітної плати та праці

11

17

7.

З питань соціального захисту

5

5

8.

З питань транспорту і зв’язку

-

-

9.

З питань охорони здоров’я

-

-

10.

З питань екології та природних ресурсів

-

-

11.

Щодо забезпечення дотримання законності

14

110

12.

Щодо діяльності місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування

-

-

13.

Щодо діяльності об’єднань громадян, релігії
та міжконфесійних відносин

11

2

10.

Інші питання

53

62

Загальна кількість

233

285


У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни до Департаменту культури протягом періоду з 01.06.2024 до 30.06.2024 року, перше місце посідають питання культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування, чисельність яких становить 138 звернень (або 59 % від загальної кількості звернень), з різноманітних питань загального характеру порушено 53 заяви (або 22,5 % від усіх надходжень звернень).

З питань забезпечення дотримання законності порушено 141 питання (або 6% від загальної кількості звернень), з питань праці і заробітної плати надійшло 11 заяв ( або по 5% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). З питань щодо релігійних та міжконфесійних відносин опрацьовано 11 клопотань (або 5% від загальної кількості звернень). Питання соціального захисту становлять 5 звернень (або 2% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). З питань житлової політики Департаментом отримано 1 звернення ( або 0,5% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій).

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», систематично проводяться апаратні наради
щодо стану організації та контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян
та забезпеченням реалізації їх всебічного і вчасного розгляду, проводиться аналіз стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах та здійснюється контроль за дотриманням працівниками Департаменту визначених термінів виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації, пов'язаних із опрацюванням звернень громадян.

Згідно із затвердженим щоквартальним планом організації роботи із зверненнями громадян:

- начальники відділів проінформували директора Департаменту щодо стану організації роботи із зверненнями громадян;

- організовано проведення перевірки щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян у відділах: управління персоналом, мистецтв та культурно-освітніх закладів, з питань роботи музеїв, бібліотек та міжнародних зв’язків та планово-економічному.

На веб-сайті Київської міської державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.

Згідно з наказом Міністерства культури України від 30.01.2013 № 43 «Про реалізацію права соціально незахищених верств населення
на відвідування підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства культури України на пільгових умовах»
у комунальних закладах культури визначено один день останнього тижня місяця днем безкоштовного відвідування соціально незахищеними верствами населення: інвалідами І та ІІ групи, дітьми дошкільного віку, учнями середніх спеціальних навчальних закладів, студентами вузів, військовослужбовцями строкової служби, пенсіонерами, ветеранами Другої Світової війни, учасниками бойових дій – за пред’явленням документів, що засвідчують належність до вказаної категорії громадян.

Для підвищення професійного та інтелектуального рівня, поліпшення якості знань, стану відповідності своїх умінь та навичок функціям займаної посади, працівники Департаменту культури систематично відвідують щорічні постійно діючі семінари з питань ведення діловодства та підготовки документів на базі Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників державних підприємств, установ та організацій.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux