ЗВІТ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2024
Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» згідно з дорученням заступника голови КМДА
Г. Старостенко від 12.06.2024 № 21935 та листа керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 12.06.2024 № 009-673, Департамент культури надає аналітично-статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період
з 01.01.2024 до 30.06.2024 року.
В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті покладені завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» від 02.07.2015, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян
в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності,
в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 26).
Відповідно до Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2012
№ 2368 та Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930 звернення, які надійшли
для опрацювання до Департаменту культури, реєструються, підлягають розгляду та контролю за їх виконанням в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (у системі електронного документообігу АСКОД).
Протягом звітного періоду у Департаменті культури зареєстровано
233 звернення громадян, з них письмових – 209, усних звернень, отриманих
на особистих прийомах – 24.
З усіх звернень за період з 01.01.2024 до 30.06.2024 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 81 звернення, 16– від інших органів державної влади та 136 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.
Електронною поштою надійшло 66 звернень, з них з Київської міської державної адміністрації – 22, від інших органів державної влади – 2 звернення та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 44.
Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 211 заявників (або 90,5% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 15 заявників (або 6,5% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 7 заявників (або 3% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень, що надійшли для розгляду до Департаменту культури протягом звітного періоду, становить
20 заяв та клопотань (або 8,6 % від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 20747 заявників, якими порушено 233 питання.
Кількість звернень громадян,
|
Кількість звернень громадян,
|
||||
письмових |
усних
|
всього |
письмових |
усних |
всього |
294 |
0 |
294 |
209 |
24 |
233 |
Кількість звернень громадян,
|
Кількість звернень громадян,
|
||||
безпосередньо від громадян |
з КМДА |
від інших органів державної влади |
безпосередньо від громадян |
з КМДА |
від інших органів державної влади |
213 |
62 |
19 |
136 |
81 |
16 |
Аналіз звернень громадян у розрізі питань
№ п/п |
Питання, з якими зверталися громадяни |
Кількість звернень станом на 30.06.2023 |
Кількість звернень станом на 30.06.2024 |
1. |
З питань житлової політики |
- |
1 |
2. |
З питань аграрної політики |
2 |
- |
3. |
З питань комунального господарства |
3 |
- |
4. |
З питань освіти, науково-технічної діяльності |
149 |
138 |
5. |
З питань культурної спадщини (з питань культури) |
- |
- |
6. |
З питань заробітної плати та праці |
27 |
11 |
7. |
З питань соціального захисту |
2 |
5 |
8. |
З питань транспорту і зв’язку |
2 |
- |
9. |
З питань охорони здоров’я |
1 |
- |
10. |
З питань екології та природних ресурсів |
1 |
- |
11. |
Щодо забезпечення дотримання законності |
4 |
14 |
12. |
Щодо діяльності місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування |
- |
- |
13. |
Щодо діяльності об’єднань громадян, релігії
|
5 |
11 |
10. |
Інші питання |
95 |
53 |
Загальна кількість |
294 |
233 |
Протягом аналогічного періоду 2023 року у Департаменті культури зареєстровано 294 звернення громадян, з них письмових – 294. Усних звернень
щодо особистого прийому не відбулося у зв’язку з відсутністю звернень.
З усіх звернень за період з 01.01.2023 до 30.06.2023 з Київської міської державної адміністрації для розгляду надійшло 62 звернень, 19 – від інших органів державної влади та 213 – особисті звернення громадян
до Департаменту культури.
Електронною поштою надійшло 65 звернень, з них з Київської міської державної адміністрації – 30, від інших органів державної
влади – 2 та безпосередньо на електронну пошту Департаменту – 33.
Протягом зазначеного періоду громадяни зверталися: із заявами
та клопотаннями – 291 заявник (або 98,9% від загальної кількості отриманих звернень), пропозиціями та зауваженнями – 1 заявник (або 0,3% від усіх звернень заявників) та зі скаргами – 2 заявники (або 0,7% від загальної кількості надходжень звернень). Кількість колективних звернень,
що надійшли для розгляду до Департаменту культури протягом звітного періоду, становить 38 заяв та клопотань (або 12,9 % від загальної чисельності звернень, опрацьованих у Департаменті). З урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду до Департаменту звернулися 26006 заявників, якими порушено 294 питання.
У тематичному переліку питань, з якими зверталися громадяни
до Департаменту культури протягом періоду з 01.06.2023 до 30.06.2023 року, перше місце посідають питання культурно-мистецького та культурно-освітнього спрямування, чисельність яких становить 149 звернень
(або 50,7% від загальної кількості звернень), з різноманітних питань загального характеру порушено 95 клопотань (або 32,3 % від усіх надходжень звернень). З питань забезпечення дотримання законності порушено 4 питання (або 1,4% від загальної кількості звернень), з питань праці і заробітної плати надійшло 27 заяв ( або по 9,2% від загальної кількості розглянутих звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). З питань щодо релігійних та міжконфесійних відносин опрацьовано 8 клопотань
(або 2,7 % від загальної кількості звернень). Питання соціального захисту становлять 2 звернення (або 0,7% від загальної кількості звернень, клопотань та пропозицій, що надійшли на адресу Департаменту). З питань комунального господарства надійшло 3 звернення (що становить 1% від загальної кількості отриманих звернень), з питань аграрної політики Департаментом отримано
2 звернення ( або 0,7% від загальної кількості).
Також 2 звернення (0,7% від загальної кількості звернень) надійшло
з питань транспорту та зв’язку та по одному зверненню з питань охорони здоров’я (0,3% звернень) та з питань екології та природних ресурсів
(0,3% від загальної кількості звернень, отриманих Департаментом культури).
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», систематично проводяться апаратні наради
щодо стану організації та контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян
та забезпеченням реалізації їх всебічного і вчасного розгляду, проводиться аналіз стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах
та здійснюється контроль за дотриманням працівниками Департаменту визначених термінів виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації, пов'язаних із опрацюванням звернень громадян.
Згідно із затвердженим щоквартальним планом організації роботи
із зверненнями громадян:
- начальники відділів проінформували директора Департаменту щодо стану організації роботи із зверненнями громадян;
- організовано проведення перевірки щодо стану організації роботи
зі зверненнями громадян у відділі мистецтв та культурно-освітніх закладів,
відділу з питань роботи музеїв, бібліотек та міжнародних зв’язків та в Управлінні з питань національностей та релігій.
На веб-сайті Київської міської державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.
Згідно з наказом Міністерства культури України від 30.01.2013
№ 43 «Про реалізацію права соціально незахищених верств населення
на відвідування підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства культури України на пільгових умовах»
у комунальних закладах культури визначено один день останнього тижня місяця днем безкоштовного відвідування соціально незахищеними верствами населення: інвалідами І та ІІ групи, дітьми дошкільного віку, учнями середніх спеціальних навчальних закладів, студентами вузів, військовослужбовцями строкової служби, пенсіонерами, ветеранами Другої Світової війни, учасниками бойових дій – за пред’явленням документів, що засвідчують належність до вказаної категорії громадян.
Для підвищення професійного та інтелектуального рівня, поліпшення якості знань, стану відповідності своїх умінь та навичок функціям займаної посади, працівники Департаменту культури систематично відвідують щорічні постійно діючі семінари з питань ведення діловодства та підготовки документів на базі Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників державних підприємств, установ та організацій.