Департамент культури КМДА презентував оновлену айдентику
Департамент культури КМДА та creative&tech інституту Projector презентували оновлену айдентику.
«Нова айдентика – це формування нового сприйняття муніципальної культури. Вона недооцінена, недостатньо популярна серед містян. І причина не в якості культурного продукту. Він у нас на дуже високому рівні. А от комунікація, промоція мають бути агресивнішими, цікавішими, креативнішими. Саме тому ми звернулися за новим візуальним рішенням до молодих дизайнерів, які є носіями сучасного світосприйняття та актуальних трендів. І результат повністю виправдав наші очікування: київська культура отримала гідне графічне та символічне втілення», – поділилася директорка Департаменту культури КМДА Яна Барінова.
За інформацією Департаменту, головним завданням нової айдентики було розробити повноцінну дизайн систему. Крім того, вона мала бути інтуїтивною та впізнаваною і легко адаптуватися під всі проєкти Департаменту культури. Для реалізації обрали проєкт студентки Анастасії Свереняк під кураторством дизайнера Олександра Гусакова, розроблений на курсі Identity.
«Одна із задач Projector як інституції – позитивно впливати на культуру і креативну економіку Києва. Тому в рамках програми інтелектуального волонтерства ми вже багато років допомагаємо музеям, театрам, фестивалям краще виглядати та будувати сучасні комунікації», – розповів співзасновник та CEO Projector Олександр Трегуб.
В основі нової айдентики лежить концепція сонячної системи. У центрі перетину двох осей розташована зірка, що є основою логотипу. Зірка – це основа, навколо якої все обертається та функціонує, крім цього, дві осі – це також метафора перетину двох світів: офіційного та креативного, на межі яких і знаходиться Департамент культури.
«Ідея зоряної системи дуже влучно описує стан речей і суть діяльності Департаменту. Він керує десятками культурних інституцій та заходів у Києві. Різні напрями отримали власні символічні значення, які абстрактно описують їхню діяльність та особливості. Таким чином, ідентичність – це не просто зовнішня картинка для привернення уваги, а метафорична репрезентація київського культурного середовища», – сказав один із кураторів курсу та дизайн-директор Projector Гліб Капоріков.
Основні знаки для всіх напрямів Департаменту є абстрактними, з відсилкою до небесних тіл та явищ, однак кожен із них має своє значення: кіно – про зірок, події, екшн; музеї – про перетин минулого та сучасного; концерти – про динаміку музики тощо.
Кожен із цих супутників може цілком самостійно функціонувати окремо, однак зібрані докупи і маючи єдиний «мозковий центр», вони утворюють світ, що має необмежені можливості. У цьому світі Департамент культури виконує функції управління та забезпечує супутники навколо себе всім необхідним для безперебійного функціонування, а також створює умови для їхнього існування загалом. За фактом, культура – це і так цілий всесвіт, а наш основний центр робить усе, щоб кожен міг у нього поринати.
«Культура – це надто широке явище, що має багато складових та напрямів. Вона постійно розширюється, змінюється, приймає купу різних сенсів водночас та не стоїть на місці, а отже й айдентика для такого широкого спектра також повинна бути відповідною», – зазначила авторка айдентики Анастасія Свереняк.