Цикл № 4 семінарів-тренінгів з питань інклюзивної освіти для педагогічних працівників мистецьких шкіл та керівників гуртків закладів культури м.Києва за темою: «Розвиток творчих здібностей дитини з особливими освітніми потребами за допомогою різних видів мистецтв: проблеми та їх вирішення»
Опубліковано 26 жовтня 2020 року о 11:19
фото
Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів продовжує цикл семінарів-тренінгів з питань інклюзивної освіти для педагогічних працівників мистецьких шкіл та керівників гуртків закладів культури м.Києва за темою:
«Розвиток творчих здібностей дитини з особливими освітніми потребами за допомогою різних видів мистецтв: проблеми та їх вирішення»
(Відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про освіту», підпункту
2.2 пункту 2 Додатку 1 «Напрями діяльності, завдання та заходи підпрограми «Мистецька освіта» міської комплексної цільової програми «Освіта Києва.
2019-2023 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради
від 18 грудня 2018 року № 467/6518 «Про затвердження міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2019-2023 роки»)
Семінари-тренінги проводитимуться дистанційно на платформі Zoom у форматі відеоконференції.
Тривалість заняття: 3 год.
Курси проводить лектор: Бояршинова Катерина Іванівна– президент Незалежної асоціації психологів, керівник Психологічної служби Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Слухачі які подавали заявки до 1 жовтня та були зареєстровані на участь, отримають посилання у групі Циклу№4 в Viber
Графік Циклу № 4
08 жовтня (четвер) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 1: «Правові аспекти визначення особливих освітніх потреб дитини. Документи, що унормовують роботу закладів освіти у впровадженні інклюзивної освіти».
12 жовтня (понеділок) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 2: «Особливості дітей із розладом дефіциту уваги та гіперактивністю (РДУГ). Навички спілкування з дітьми, що мають РДУГ».
14 жовтня (середа) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 3: «Особливості дітей з розладами аутичного спектру (РАС). Навички спілкування з дітьми, що мають РАС».
15 жовтня (четвер) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 4: «Екстремальні ситуації у класі. Ознаки екстремальної ситуації. Особливості поведінки дітей з різними нозологіями у екстремальній ситуації».
19 жовтня (понеділок) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 5: «Розвиток психіки дитини. Розвиток психічних процесів в нормі та патології».
21 жовтня (середа) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 6: «Методологія оцінювання результативного навчання
дитини з особливими освітніми потребами. Методологія «зеленої ручки».
22 жовтня (четвер) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 7: «План особистісного розвитку як метод освітньої соціалізації учня з особливими освітніми потребами. Розробка індивідуальної програми навчання».
26 жовтня (понеділок) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 8: «Особливості використання художніх засобів для розвитку дитини з особливими освітніми потребами».
28 жовтня (середа) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 9: «Інтеграція осіб з особливими освітніми потребами у суспільство».
29 жовтня (четвер) 2020 з 09.00 - 12.00
Семінар-тренінг 10: «Комунікації з батьками. Особливості психології батьків дітей з особливими освітніми потребами».