Конкурс на заміщення посади ректора Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв
Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошує конкурс на заміщення посади ректора Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають вчене звання та науковий ступінь або ступінь доктора мистецтва і стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як десять років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
-заяву про участь у конкурсі заява на ім’я директора Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України “Про вищу освіту”;
-особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;
-автобіографію;
-копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;
-довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року № 1465 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 39, ст. 1656);
-довідку про наявність або відсутність судимості;
-витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
-копію паспорта, засвідчену претендентом;
-копію трудової книжки;
-письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
-копію посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;
-засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я засновника, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 “Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 85, ст. 2412), та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.
Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, Департаментом культури або нотаріально.
Документи приймаються з 21 червня по 20 серпня 2019 року за адресою:
Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), бульв. Т.Шевченка, 3, м. Київ, 01004.
Довідки за тел.: 279-52-82, 279-72-51, е-mail: [email protected]
Вибори відбудуться 19 вересня 2019 року.