Діана Попова: "Місто робить усе задля модернізації та розвитку івентів".
17-18 квітня відбувся XII Український маркетинг-форум, в якому взяла участь директор Департаменту культури КМДА Діана Попова.
Темою став фестивальний івент-маркетинг: "Вирішення завдань міста і бізнесу". Разом із нею у дискусії брали участь засновник Ulichnaya eda Роман Тугашев, керівник відділу комунікацій Borjomi Ukraine Marina Solovyova, маркетинг-директор Good wine Masha Oleynik та засновник фестивалю Atlas Weekend Dmitriy Sidorenko.
Обговорили важливі теми співпраці міста і бізнесу, чому фестивальний рух набирає силу та від чого залежить створення успішного івент-проекту.
"Для нас важливо аналізувати суспільство, розуміти, що саме потрібно конкретній аудиторії. Так ми знаходимо спільну мову з організаторами і робимо справді грандіозні проекти. Фестивалі мають об'ємний соціальний потенціал, так як присутня зацікавленість одразу великої аудиторії, і ми успішно його реалізуємо ". - відповіла пані Діана під час дискусії.
Модератором обговорення став Денис Блощинський, який ставив питання щодо стратегії розвитку міста та можливих місць для проведення івентів.
"Я можу сказати, що місто справді змінилося за останні роки. Ми готові і хочемо взаємодіяти, завдяки цьому Київ має змогу іти вперед і відчувати розвиток" - наголосив Роман Тугашев, розповідаючи про співпрацю міста і бренду.
Ukrainian Marketing Forum проходить кожного року, збираючи близько 800 професіоналів, які діляться досвідом в рамках чотирьох секцій.