Головна  →  Методичні заходи  →  12 березня 2015

«Школа вдосконалення професійної майстерності викладача». Лекція Вакаріної Л. М. за темою: «Робота над художнім образом»

«Школа вдосконалення професійної майстерності викладача». Лекція Вакаріної Л. М. за темою: «Робота над художнім образом»

 

      12 березня 2015 року у приміщенні Київської дитячої музичної школи № 3 ім. В. Косенка в рамках «Школи вдосконалення професійної майстерності викладача» відбулася лекція викладача-методиста Київської середньої спеціальної музичної школи-інтернату ім. М. В. Лисенка Вакаріної Лариси Михайлівни за темою «Робота над художнім образом».

      Насправді, те, що розповідала та демонструвала цього разу Лариса Михайлівна своїм колегам по фортепіанному «цеху», важко назвати лекцією, скоріше, це був практичний показ тих методів та прийомів, якими користується викладач у повсякденній роботі з учнями свого класу. Ці методи спрямовані на відтворення юними піаністами художнього образу, закладеного у музичному творі, та набувають особливого значення на заключному етапі підготовки до концертного виступу.

      Довести ефективність запропонованих методів Вакаріній Л. М. допомагали її учні: Єлізавета Рябошапка (4 клас), Діана Залесна (10 клас), Дзаро Беніто (8 клас). Діти грали класичні твори Е. Гріга, Ф. Шопена, Ф. Мендельсона, М. Сильванського, а викладач давала численні поради, які стосувалися, в першу чергу, драматургії твору та способів звуковидобування. Для того, щоб зробити зрозумілішими свої вимоги, Вакаріна Л. М. зверталася до прийому асоціацій, іноді – доволі несподіваних, але дуже яскравих і точних. В окремих випадках, коли слова виявлялися «безсилі», викладач підкріплювала їх музикою, тобто власним виконанням фрагментів твору.

      Викладачі початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, які були присутні на лекції, виявили неабияку зацікавленість тим, що демонструвала Вакаріна Л. М. Вони задавали багато конкретних питань, висловлювали свої думки стосовно обговорюваної проблеми, своєю активністю ще раз доводячи корисність подібних методичних заходів для професійного зростання.

 

Файл документа: P3120530.JPG

Перейти до спискуВерсiя для друку