Головна  →  Методичні заходи  →  29 січня 2015

Презентація методичної розробки Бобир Л. В. «Асоціативно-образні моделі як метод навчання на уроках фортепіано»

Презентація методичної розробки Бобир Л. В.  «Асоціативно-образні моделі як метод навчання на уроках фортепіано»

   29 січня 2015 року у приміщенні КДМШ № 3 ім. В. Косенка (вул. Володимирська, 78) відбулося засідання методичного об’єднання викладачів фортепіано та фортепіанного ансамблю. Викладач-методист Дитячої музичної школи № 21 Дарницького району Бобир Лариса В’ячеславівна презентувала методичну розробку «Асоціативно-образні моделі як метод навчання на уроках фортепіано». Ця розробка є відтворенням особистого педагогічного досвіду Бобир Л. В., спрямованого на індивідуальну роботу з учнями. В основу розробки покладений один з давно апробованих в практиці методів навчання – метод асоціативних символів. Опора на кодову мову уявлень та асоціацій сприяє розвитку образного мислення в учнів, дозволяє їм проникнути в художній зміст музичних творів.

   Бобир Л. В. демонструвала учасникам засідання підготовлений нею до друку практично зорієнтований робочий зошит, у якому наочної форми набули методичні принципи розробки. До конкретних музичних творів (а їх коло досить широке) тут підібраний ілюстративний матеріал та низка словесних визначень, які мають за мету сформувати в учнів певні асоціації. Дієвість запропонованого методу мали підтвердити виступи учнів старших класів, які виконали 2- та 3-голосні інвенції Й. С. Баха та Прелюдію до діез мінор С. Рахманінова.

   Доповідь Бобир Л. В. знайшла відгук у присутніх. Презентований нею метод викликав не тільки інтерес, але й полеміку. Зокрема, не всі були згодні з інтерпретацією рахманіновської прелюдії, дехто заперечував надмірну словесну конкретизацію музичних образів. Але виниклі дискусії – свідоцтво актуальності обговорюваної теми, адже не викликає спорів лише те, що нікого не цікавить.

Файл документа: IMG_8907.JPG

Перейти до спискуВерсiя для друку