Головна  →  Новини  →  16 листопада 2015

Проект №1 для програми "Київ - місто культурних подій" в рамках реалізації ініціативи "Культурна височина".

Проект № 1

щодо формування позитивного культурного іміджу столиці

«Київ – місто культурних подій»

у рамках реалізації ініціативи «Культурна височина»

 

 Ваші контакти:

 

 Прізвище ім'я по-батькові

 Боголій Любов Петрівна

 Телефон (стаціонарний і мобільний)

 044-279-62-59,   096-202-88-02

 Електронна адреса

  [email protected]

 Номер і назва стратегічної ініціативи (сектору), напрямок зі Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, якому відповідає проектна ідея

 Інфціатива №5 «Культурна височина»

 

  Назва проектної ідеї

  Київ – місто культурних подій

 

  Одна або кілька цілей, які будуть досягнуті внаслідок реалізації

   -  Виявлення талановитої творчої молоді,подальший розвиток класичного мистецтва.

   -   Сприяння популяризації творчої спадщини видатних  українських митців.

   -   Інтегрування національної культури в світовий культурно-мистецький простір.

    -  Встановлення нових міжнародних творчих зв’язків.

    -  Популяризація народних традицій та збереження нематеріальної культурної спадщини для наступних поколінь.

   -   Утвердження авторитету Києва як європейської культурної столиці.

 

  Територія, на яку матиме вплив

  Україна і світ

  Орієнтовна кількість населення, на яке поширюватиметься проектна ідея

 

  Необмежена

  Стислий опис проблеми, яка буде вирішуватися при реалізації

   -    Виявлення молодих талановитих піаністів, вокалістів, артистів балету та хореографії.

    -   Розвиток вітчизняної педагогіки.

    -   Інтеграція національного українського мистецтва у світовий простір.

    -   Ознайомлення з традиціями та звичаями українського народу.

 

Очікувані результати

    -    Визначено кращих молодих талановитих піаністів, вокалістів, артистів балету та хореографії.

    -    Залучено різні верстви суспільства до світу класичного мистецтва та ознайомлено їх з особливостями різних виконавських шкіл світу.

    -     Залучено представників світової культурної еліти до співпраці з вітчизняними митцями.

    -     Створено умови для популяризації народних традицій та збереження нематеріальної культурної спадщини для наступних поколінь.

    -      Підвищено авторитет України як країни визнаних культурних традицій та сучасних творчих надбань.

 

  Ключові заходи

  Урочисті відкриття та закриття конкурсів і фестивалів, концерти за участю переможців.

  Проведення майстер-класів, ярмарків народних майстрів, презентація українських дитячих видань, виступів дитячих та молодіжних фольклорних гуртів.

 

  Період здійснення:

  з квітня 2016 р. - до середини червня 2018 р.

  Орієнтовний обсяг фінансування, тис. грн.

 1 рік

 2 рік

 3 рік

 Разом

7 863 298,0

23 015 540,0

8 684 983,0

39 563 821,0

  Джерела фінансування

  Джерела фінансування: державний бюджет, бюджет міста Києва, спонсорські кошти.

  Ключові учасники реалізації проектної ідеї

  Реалізація проекту:

    -    Київський національний академічний театр оперети

    -    КХМ «Київська муніципальна академія танцю імені Сержа Лифаря»

    -    Фонд Бориса Гмирі

    -    Київський інститут музики ім. Р.М.Глієра

    -    Український центр народної культури «Музей Івана Гончара»

  Фінансування:

    -     Міністерство культури України

    -     Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

    -     Спонсори

 

  Коментарі

  Проведення заходів щодо реалізації проекту «Київ – місто культурних подій» у 2016 – 2018 рр.:

  1. Міжнародний конкурс вокалістів ім. Бориса Гмирі (жовтень 2017 р.).

        2. Міжнародний конкурсу балету імені Сержа Лифаря (25.03 – 02.05.2017).

        3. Міжнародний конкурс молодих піаністів пам`яті Володимира Горовиця (20 квітня – 5 травня 2016 р.; квітень 2017 р.; квітень  2018 р.).

       4. Міжнародний музично-театральний фестиваль «О-FEST» (червень 2016 – 2018 рр.).

       5. Всеукраїнський дитячий фольклорний фестиваль «Орелі» (4 – 5.06.2016).

 

 

 

Проект № 1

щодо формування позитивного культурного іміджу столиці

«Київ – місто культурних подій»

у рамках реалізації ініціативи «Культурна височина»

 

1.

 Актуальність

 

 

 

  У світі імідж країни визначається економічним, політичним, соціальним, туристичним та культурним розвитком. В контексті євроінтеграційного курсу України та серйозних трансформацій сучасного українського суспільства, на сьогодні пріоритетним завданням є формування позитивного іміджу Києва в культурній сфері. Саме тому є необхідність відродити потужні мистецькі заходи міжнародного значення, об’єднавши їх в один великий проект «Київ – місто культурних подій».

  Впровадження проекту забезпечить комплексний підхід до розвитку різних мистецьких напрямів на загальнонаціональному рівні, активізує творчий потенціал столиці, сприятиме популяризації творчої спадщини видатних українських митців, інтеграції національної культури в світовий культурно-мистецький простір, встановленню нових міжнародних творчих зв’язків,  утвердженню авторитету Києва як європейської культурної столиці.

 

2.

 Соціальний та економічний ефект від реалізації

 Втілення проекту сприятиме:

    -          залученню різних верств суспільства до світу класичного мистецтва та ознайомлення їх з особливостями різних виконавських шкіл світу;

    -           популяризації народних традицій та збереженню нематеріальної культурної спадщини для наступних поколінь;

    -           підтримці талановитих виконавців та їх професійній кар’єрі;

    -           розвитку української виконавської школи;

    -           підвищення авторитету України як країни визнаних культурних традицій та сучасних творчих надбань;

   -            залученню представників світової культурної еліти до співпраці з вітчизняними митцями;

    -            розширенню та зміцненню культурних обмінів та мистецьких зв’язків між різними регіонами України та закордонними партнерами;

    -            стимулюванню розвитку внутрішнього та в’їзного туризму.

 

3.

Інноваційний підхід до вирішення проблеми

 

 

  Під час організації та проведення творчих заходів широко застосовуються такі інноваційні технології як: розповсюдження інформації про умови конкурсу, прийом та обробка заявок від претендентів, прослуховування надісланих музичних записів за допомогою Інтернету; організація регулярних трансляцій конкурсних прослуховувань та концертних програм в режимі online; створення щоденних трансляцій виступів учасників конкурсу та концертів у вигляді "щоденників конкурсу" на телебаченні та радіо; використання соціальних мереж – Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Periscope.

  Виявленим переможцям буде надано можливість розвиватися, вдосконалюватися як  у себе вдома так і за межами України.

 

4.

Термін реалізації

  Проведення заходів щодо реалізації проекту «Київ – місто культурних подій» у 2016 – 2018 рр.:

  1. Міжнародний конкурс вокалістів ім. Бориса Гмирі (жовтень 2017 р.).

        2. Міжнародний конкурсу балету імені Сержа Лифаря (25.03 – 02.05.2017).

        3. Міжнародний конкурс молодих піаністів пам`яті Володимира Горовиця (20 квітня – 5 травня 2016 р.; квітень 2017 р.; квітень  2018 р.).

        4. Міжнародний музично-театральний фестиваль «О-FEST» (червень 2016 – 2018 рр.).

        5. Всеукраїнський дитячий фольклорний фестиваль «Орелі» (4 – 5.06.2016).

 

5.

Фінансова, інституційна сталість результатів

  Систематичне проведення заходів в рамках проекту «Київ – місто культурних подій» дасть можливість сформувати імідж Києва в культурному міжнародному просторі як країни визнаних культурних традицій і сучасних успішних творчих проектів; збереженню національної духовної спадщини і традицій українського суспільства.

  Накопичений за роки існування досвід організаторів конкурсів і фестивалів у поєднанні з фінансовою підтримкою дасть сталі результати у виконанні головної мети – сприянні професійній кар’єрі молодих виконавців. Про це засвідчують подальші успіхи тих лауреатів, яких свого часу відкрили зазначені міжнародні конкурси.

 

6.

Обґрунтованість вартості проектної ідеї

  Вартість проектної ідеї складають видатки на оплату міжнародного журі, формування призового фонду, проживання учасників, виготовлення нагородної атрибутики, транспортні витрати, оренда місця проведення конкурсу, витрати на інформаційно-рекламні, поліграфічні та інші послуги.

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку