«Музична вітальня В. В. Пухальського». Лекція Кащенка Ю. Г. за темою: «Формування нового звукотворчого образу у світогляді та творчості композиторів ХХ сторіччя»

«Музична вітальня В. В. Пухальського». Лекція Кащенка Ю. Г. за темою:  «Формування нового звукотворчого образу у світогляді та творчості композиторів ХХ сторіччя»

      19 березня 2015 року на базі КДМШ № 33 відбулося друге лекційне заняття в рамках роботи «Музичної вітальні В. В. Пухальського».

      Нагадаємо, що «Музична вітальня В. В. Пухальського» – це навчально-методичний та мистецько-просвітницький проект, який діє з 2012 року завдяки творчим зусиллям педагогічного колективу Київської дитячої музичної школи № 33 та Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів. «Музична вітальня» також є однією з форм підвищення педагогічної кваліфікації викладачів фортепіанних відділів (відділень) початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів.

      В рамках «Музичної вітальні» лекційні заняття проводять провідні викладачі Національної музичної академії України ім. П. І Чайковського, зокрема, доктори мистецтвознавства Кіра Шамаєва, Михайло Степаненко, Алла Кащенко та інші.

      Вже другий рік поспіль лекційні заняття проводить старший викладач кафедри спеціального фортепіано Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського Юрій Кащенко. Тема цьогорічного курсу – «Історія та теорія піанізму крізь призму досвіду світових виконавських шкіл». На минулих лекціях розглядалися питання організації художнього простору в клавірній творчості Й. С. Баха, формування та розвитку романтичної віртуозної техніки на прикладі творів таких композиторів, як Ф. Ліст, Ф. Шопен, К. Дебюссі, С. Рахманінов, О. Скрябін. Також аналізувалися проблеми щодо інтерпретацій творів зазначених композиторів різними виконавцями.

     Четверте заняття курсу, яке відбулося 19 березня, було присвячене стильовим тенденціям початку ХХ століття, їх розвитку та втіленню в творчості К. Дебюсі та М. Равеля. Зокрема, розглядалися питання розвитку та реалізації нових виконавських прийомів фортепіанної техніки, які відповідали художньо-естетичним поглядам митців-імпресіоністів (філософів, художників, поетів та ін.).

Файл документа: DSC00084.JPG

Перейти до спискуВерсiя для друку