Головна  →  Боротьба з корупцією  →  25 січня 2019

Заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів в Департаменті культури

ЗАХОДИ

щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів в

Департаменті культури та врегулювання конфлікту інтересів

у разі його виникнення

  1. Проведення роз’яснювальної роботи з метою недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення та невідкладного, у письмовій формі, повідомлення безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів та вжиття всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів.
  2.  Ужиття заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, а саме суперечності між особистими інтересами та службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих посадовій особі службових повноважень.
  3. Забезпечення обов’язкового надання особами, які претендують на зайняття посад в Департаменті, відомостей про близьких осіб, які будуть працювати з ними в одній сфері та можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів під час виконання нею своїх посадових обов’язків після призначення її на посаду.
  4. Попередження під розпис осіб, які претендують на зайняття посад в Департаменті про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби.
  5. Здійснення, у межах компетенції: перевірки фактів своєчасності подання електронних декларацій, декларацій на наявність конфлікту інтересів, достовірності зазначених у декларації відомостей з метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб.
  6. Здійснення невідкладного, у письмовій формі, інформування працівником Департаменту про обставини, що можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів свого безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів з метою термінового вжиття заходів щодо усунення таких обставин.
  7. Ужиття при виявленні конфлікту інтересів або отриманні повідомлення про обставини, що можуть призвести до конфлікту інтересів, заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, шляхом усунення працівника Департаменту від прийняття рішення (участі в прийнятті рішення) або запобігання вчинення дій та прийняття рішень в умовах конфлікту інтересів.
  8. Забезпечення прозорості, доброчесності і об’єктивності при прийнятті управлінських рішень за напрямками роботи відповідно до компетенції відділів.
  9. Здійснення особливого контролю за діяльністю працівників Департаменту, які працюють у відділах де існує високий ризик виникнення конфлікту інтересів (розподіл або використання бюджетних коштів, організація державних закупівель, передача майна в оренду, прийняття кадрових рішень, реалізація контрольно-наглядових функцій, тощо) з метою виявлення та недопущення виникнення конфлікту інтересів.
  10.  Здійснення контролю за дотриманням працівниками Департаменту у разі виникнення конфлікту інтересів або за наявності підстав, за яких він може виникнути, вимог Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 04.08.2010 № 214, у частині врегулювання конфлікту інтересів.
Перейти до спискуВерсiя для друку

ujkjc