Головна  →  Методичні заходи  →  22 грудня 2016

Методичні рекомендації з питань проведення атестації педагогічних працівників та підготовки Атестаційного листа

 

Міністерство культури України

Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради

(Київської міської державної адміністрації)

Київський міський методичний центр

закладів культури та навчальних закладів

Методичні рекомендації

з питань проведення атестації педагогічних працівників та підготовки Атестаційного листа

м. Київ – 2016 рік

 

Під час проведення атестації, і, особливо, під час її підготовки, у керівників шкіл естетичного виховання виникає багато запитань до написання характеристик, заповнення зворотної частини Атестаційного листа стосовно формулювань, які мають бути відображені в рішенні атестаційних комісій різних рівнів. В цих рекомендаціях ми спробуємо дати відповідь на питання, які найчастіше виникають у керівників шкіл з питань проведення атестації та її заключного етапу - підготовки Атестаційних листів.

Звертаємо увагу на те, що в Положення про атестацію, затверджене наказом Міністерства культури України від 31.10.2011 № 75, внесено зміни наказом
від 07.08.2014 № 621, які враховані в цих рекомендаціях.

Загальні вимоги

Рекомендуємо розпочинати роботу по написанню характеристик педагогічних працівників заздалегідь. Вона може бути розпочата в жовтні, одразу після затвердження атестаційною комісією закладу графіку проведення атестації. Характеристики мають бути підготовлені завідувачами відділень (відділів) і обговорені на їхніх засіданнях.

У березні, не пізніше ніж за два тижні до визначеної дати проведення заключного засідання атестаційної комісії закладу, комісія має розглянути Атестаційні листи, внести до них відповідні корективи станом на дату засідання, і, не пізніше як за 10 днів до проведення атестації, ознайомити з ними педагогічних працівників, що підлягають атестації, під підпис.

Під час засідання атестаційної комісії першого рівня, як правило, після 20 березня, комісіяспочатку має прийняти рішення про відповідність (або не відповідність) посаді, і, у разі відповідності, – про встановлення (підтвердження) тарифної ставки на рівні певного розряду ЄТС, присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст», «спеціаліст ІІ категорії», «спеціаліст
І категорії» або:

-      про порушення клопотання перед атестаційною комісію другого рівня про підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії» (для педагогічних працівників, зазначених у пункті 1.14 Положення);

-      про порушення клопотання перед атестаційною комісію другого рівня про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої  категорії»;

-      про порушення клопотання перед атестаційною комісією третього рівня про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії» (для педагогічних працівників, зазначених у пункті 1.14 Положення);

-      про порушення клопотання перед атестаційною комісією третього рівня про присвоєння (підтвердження) педагогічного звання.

При цьому звертаємо увагу на те, що у разі суміщення педагогічним працівником посад викладача і концертмейстера, рекомендуємо складати атестаційні листи окремо по кожній посаді, оскільки рішення комісії за результатами атестації можуть бути різними.

 

Рішення про відповідність займаній посаді приймається за умов, якщо педагогічний працівник:

виконує обов’язки, визначені посадовою інструкцією;

відповідає вимогам, що визначені  статтею 21 Закону України «Про позашкільну освіту»: «Педагогічним працівником позашкільного навчального закладу повинна бути особа з високими моральними якостями,  яка  має  вищу педагогічну  або  іншу фахову освіту,  належний рівень професійної підготовки, здійснюєпедагогічну діяльність, забезпечуєрезультативність  та  якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я якої  дозволяє  виконувати професійні обов'язки впозашкільних   навчальних   закладах.   Педагогічним  працівникомпозашкільного навчального закладу може бути такожнародний умілецьз  високими  моральними  якостями  за  умови забезпечення належноїрезультативності навчально-виховногопроцесу.»;

має освіту, яка відповідає вимогам, визначеним Законом України «Про позашкільну освіту» (закінчив інститут, консерваторію, Академію з освітнім рівнем «магістр» (до набрання чинності Закону 2015 року «Про вищу освіту» мали освітній рівень «спеціаліст» або повну вищу освіту);

пройшов підвищення кваліфікації  (не рідше одного разу на п’ять років) в інститутах післядипломної освіти, що підтверджується відповідним свідоцтвом  про підвищення кваліфікації, – обов’язково для керівників та їхніх заступників;

пройшов підвищення кваліфікації (не рідше одного разу на п’ять років):

  1. для педагогічних працівників шкіл естетичного виховання відповідно до пункту 2.11 розділу II Положення про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання), затвердженого наказом Міністерства культури і мистецтв України від 06.08.2001  № 523, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.09.2001 за № 803/5994 (підвищення кваліфікації може відбуватися як у закладі, в якому працює викладач або концертмейстер, так і в методичній або науково-методичній установі, яка здійснює заходи з підвищення кваліфікації);
  2. для педагогічних працівників, зазначених у пункті 1.14 розділу І цього Положення обов’язковим має бути проходження підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти або іншому навчальному закладі, який має ліцензію на її здійснення, що підтверджується відповідним Свідоцтвом.

Ще раз звертаємо увагу на те, що на підставі п.1.14. Положення атестації з присвоєнням кваліфікаційної категорії підлягають виключно ті педагогічні працівники, які були призначені на посади до 1996 року (набрання чинності змін до Закону України «Про освіту», атестувалися «як виняток» за пунктом 5.9  попереднього Положення про атестацію.

Необхідно пам’ятати й про те, що пункт 3.15. Положення визначає, що без підвищення кваліфікації наприсвоєння кваліфікаційної категорії, присвоєння педагогічного звання мають право педагогічні працівники, які:

не більше ніж за п’ять років до проведення атестації закінчили вищий навчальний заклад;

мають почесне або вчене звання, науковий ступінь.

У разі, якщо педагогічний працівник не пройшов підвищення кваліфікації, йому, не зважаючи на будь-які досягнення в педагогічній діяльності, може бути встановлена тарифна ставка виключно  на рівні 8 тарифного розряду ЄТС, або підтверджена кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Концепція Положення про атестацію, що викладена в пункті 3.16., визначає, що при встановленні тарифних ставок на рівні відповідних розрядів ЄТС, присвоєнні (підтвердженні) кваліфікаційних категорій, присвоєнні (підтвердженні) педагогічних звань атестаційні комісії мають враховувати виключно досягнення в педагогічній та творчій діяльності, а також отримані державні нагороди, відзнаки, премії, почесні, вчені звання та наукові ступені.

Розглянемо варіанти написання характеристик викладачів, які надали до атестаційної комісії заяви з проханням про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційних категорій «спеціаліст», «спеціаліст ІІ категорії», «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії» та/або присвоєння (підтвердження) педагогічного звання «старший викладач», «викладач-методист».

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» присвоюється педагогічним працівникам, які при призначенні на посаду мають освітній рівень «магістр» та підтверджується під час проведення чергової атестації.

 

Зразок характеристики

на підтвердження викладачеві кваліфікаційної категорії

«спеціаліст»

Професійно компетентний, забезпечує повне і якісне виконання навчальних планів, програм, нормативні рівні і стандарти мистецької освіти та виховання. Виявив рівень знань з предмета, який викладає, в обсязі, достатньому для здійснення навчально-виховного процесу. Володіє окремими формами і методами організації навчально-виховного процесу. На належному рівні виконує посадові обов’язки.

Учні його класу виконують вимоги, що визначені Програмою навчання, беруть участь у шкільних та шефських концертах, концертах до знаменних дат, шкільних конкурсах та культурно-освітніх заходах.

(Навести, як приклад, декілька прізвищ учнів, тематику та дати проведення заходів від попередньої атестації).

Постійно підвищує рівень своєї кваліфікації. Користується повагою серед колег та батьків, любов’ю учнів.

Володіє державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків.

 

Зразок характеристики

на присвоєння (підтвердження) викладачеві кваліфікаційної категорії

«спеціаліст ІІ категорії»

Має достатній рівень знань змісту навчання з предмета, який викладає. Володіє сучасними формами і методами організації навчально-виховного процесу, сучасними освітніми технологіями, застосовує інноваційні методи навчання та виховання.  Застосовує знання основ педагогіки та психології.

Досвід його (її) роботи відомий та узагальнюється в (назва району) м. Києва. Учні класу брали участь у районних просвітницьких заходах, стали переможцями районних творчих змагань: оглядів, конкурсів, фестивалів.

(Навести декілька прізвищ учнів - учасників заходів або переможців творчих змагань за час від попередньої атестації).

Постійно підвищує рівень своєї кваліфікації. Користується повагою серед колег та батьків, любов’ю учнів. Має достатній рівень загальної і професійної культури.

Володіє державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків.

 

Зразок характеристики

на присвоєння (підтвердження) викладачеві кваліфікаційної категорії

«спеціаліст І категорії» та/або педагогічного звання «старший викладач»

Має ґрунтовний рівень знань змісту навчання з предмета, який викладає, ґрунтовно володіє формами і методами організації та здійснення навчально-виховного процесу, має позитивну динаміку власного професійного становлення.

Досвід його роботи відомий та узагальнюється в місті Києві.

Учні (зазначити прізвища) стали переможцями київських міських творчих змагань, брали участь у київських міських культурно-просвітницьких заходах. (Навести прізвища учнів – переможців або учасників міських заходів з назвою заходів та термінів їх проведення).

Учень  (навести прізвище) виконав програму сольного концерту. Учні ______  є учасниками або постановниками концертних номерів, брали участь у колективних публічних виставках творів тощо на рівні міста Києва. (Навести прізвища учнів-учасників та дати проведення заходів за час від попередньої атестації).

Учні (навести прізвища учнів та назви навчальних закладів, рік вступу) продовжили освіту у середніх спеціалізованих мистецьких школах (школах-інтернатах) або вищих навчальних закладах мистецького спрямування.

Входить до складу оргкомітетів та/або журі оглядів, конкурсів, фестивалів, виставок при проведенні творчих змагань та інших культурно-просвітницьких заходів на рівні міста Києва.

Читає лекції або проводять практичні заняття (семінари) для слухачів курсів підвищення кваліфікації (навести тематику лекцій та дати проведення), є членом ради методичного об’єднання, проводить майстер-класи (відкриті уроки) під час проведення циклу методичних заходів міського методичного об’єднання викладачів. (Навести назви заходів та дати проведення)

Далі зазначені вимоги для присвоєння педагогічного звання «старший викладач»Необхідно відповідати всім вимогам, що перелічені в наступному пункті.

Організовує роботу відділення (відділу), надає методичну допомогу молодим педагогічним працівникам, планує та проводить контрольні заходи школи, організовує та проводить семінарські заняття для викладачів відділення (відділу).

Постійно підвищує рівень своєї кваліфікації. Користується повагою серед колег та батьків, любов’ю учнів. Має високий рівень загальної і професійної культури.

Володіє державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків.

 

Зразок характеристики

на присвоєння (підтвердження) викладачеві кваліфікаційної категорії

«спеціаліст вищої категорії» та/або

педагогічного звання «старший викладач», «викладач-методист»

Володіє інноваційними та освітніми методиками, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Його досвід роботи відомий і узагальнюється в Україні.

Учні класу (зазначити прізвища та дати проведення) стали переможцями міжнародних чи всеукраїнських фестивалів, оглядів, конкурсів, виставок або брали участь у міжнародних чи всеукраїнських культурно-просвітницьких заходах (у разі, якщо організаторами цих заходів є органи управління сфери культури, навчально-методичні установи, національні творчі спілки відповідного спрямування).

Його учні систематично вступають до середніх спеціалізованих мистецьких шкіл та/або вищих навчальних закладів мистецького спрямування (навести прізвища учнів та назви навчальних закладів, рік вступу).

Учні  (перерахувати прізвища або прізвище) виконують програми сольних концертів, є учасниками або постановниками концертних номерів, проводять персональні виставки тощо на всеукраїнському та міжнародному рівнях (навести прізвища та дати проведення заходів за час від попередньої атестації).

Входить до складу оргкомітетів та/або журі оглядів, конкурсів, фестивалів, виставок при проведенні творчих змагань та інших культурно-просвітницьких заходів на всеукраїнському та міжнародному рівнях (у разі, якщо організаторами цих заходів є органи управління сфери культури, навчально-методичні установи, національні творчі спілки відповідного спрямування).

Далі зазначені вимоги для присвоєння педагогічного звання «старший викладач»Необхідно відповідати всім вимогам, що перелічені нижче.

Організовує роботу відділення (відділу), школи, надає методичну допомогу молодим педагогічним працівникам, планує та проводить контрольні заходи школи, організовує та проводить семінарські заняття, майстер класи, відкриті уроки для викладачів відділення (відділу).

У наступному пункті зазначені вимоги для присвоєння педагогічного звання «викладач-методист».

Читає лекції або проводять практичні заняття (семінари) для слухачів Інституту післядипломної освіти Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв (її філій), організовує проведення майстер-класів на базі навчального закладу, у якому викладає (або в інших навчальних закладах, до яких його запрошували).

Є автором:

-      Програми з предмета (назва та рік видання Програми);

-      методичних рекомендацій (назва та рік видання), які схвалені (назва методичної установи) та рекомендовані до запровадження у навчально-виховний процес шкіл (міста, області, України);

-      підручника  (назва та рік видання), який схвалений (назва методичної установи) та рекомендований до запровадження у навчально- виховний процес шкіл (міста, області, України);

Має (науковий ступінь, вчене або почесне звання).

Постійно підвищує рівень своєї кваліфікації. Користується повагою серед колег та батьків, любов’ю учнів. Має високий рівень загальної і професійної культури.

Володіє державною мовою в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків.

Звертаємо увагу на те, що досягнення, які зазначаються в характеристиці, мають відповідати вимогам тільки до тої кваліфікаційної категорії, на яку педагогічний працівник претендує. Не потрібно в характеристиці перераховувати всі заходи та перемоги нижчого рівня.

Необхідно зважити на те, що педагогічне звання «старший викладач» присвоюється, як правило, завідувачам відділень (відділів), заступникам керівників з основних напрямів роботи, керівникам закладів, оскільки вони виконують функції організаторів навчально-методичної роботи, здійснюють її планування,  проводять контрольні заходи,  контролюють проведення заходів із підвищення кваліфікації педагогічних працівників, надають практичну допомогу молодим педагогічним працівникам.

Порушення клопотання перед атестаційною комісією третього рівня про присвоєння (підтвердження) педагогічного  звання «старший викладач» може бути тільки в тому випадку, якщо викладачеві присвоєно (підтверджено) кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» або «спеціаліст вищої категорії».

Педагогічне звання «викладач-методист» може бути присвоєне тільки викладачеві, якому за результатом атестації присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Під час  присвоєння педагогічного звання «викладач-методист» є обов’язковим відповідність одній з нижчеперелічених вимог: читання лекцій, проведення практичних занять (семінарів) для слухачів Інституту післядипломної освіти Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв (її філій), або для слухачів інших закладів, які мають ліцензію на проведення підвищення кваліфікації, що має бути засвідчено відповідною довідкою, авторство Програми з предмета, підручника або методичних рекомендацій, які схвалені методичною установою та рекомендовані до запровадження у навчально-виховний процес шкіл (міста, області, України).

У характеристиках на присвоєння (підтвердження) кваліфікаційних категорій «спеціаліст ІІ категорії», «спеціаліст І категорії» та «спеціаліст вищої категорії» зазначаються документально підтверджені досягнення педагогічного працівника за період від попередньої атестації.

Кількість учнів, які продовжили навчання у вищих навчальних закладах мистецького спрямування, зазначаються за весь період роботи. Прізвища учнів, які продовжили навчання у вищих навчальних закладах мистецького спрямування, зазначаються за період від попередньої атестації.

У разі, якщо за період від попередньої атестації у педагогічного працівника немає значних досягнень, але професійний рівень його роботи не знизився, атестаційна комісія може взяти до уваги досягнення у педагогічній діяльності за весь період роботи в закладі.

Разом з тим, при проведенні позачергової атестації до уваги беруться виключно досягнення за період від попередньої атестації.

Атестаційні листи на концертмейстерів заповнюються аналогічним порядком із дотриманням вимог, визначених у Положенні.

 

Основною вимогою до атестації концертмейстерів є концертна активність. Мається на увазі не кількість концертів у закладі, в яких взяв участь концертмейстер, а кількість виступів, під час яких концертмейстер супроводжував виступи учнів (колективів) – переможців конкурсів, оглядів, фестивалів різних рівнів, супровід учнів (колективів) під час проведення культурно-освітніх заходів різних рівнів.

 

Необхідно пам’ятати, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1109 при призначенні на посаду педагогічного працівника, який має науковий ступінь кандидата або доктора наук, йому одразу присвоюється кваліфікаційна категорія «спеціаліст» вищої категорії».

Звертаємо увагу й на те, що згідно із зазначеною постановою, після грудня 2015 року (часу прийняття постанови Кабінету Міністрів України №1190) не може бути присвоєно педагогічне звання «старший викладач» або «викладач-методист» педагогічному працівникові, який обіймає посаду концертмейстера.

 

Формулювання, які застосовуються атестаційними комісіями різних рівнів на зворотній стороні  Атестаційного листа.

 

Варіанти записів рішення атестаційної комісії першого рівня (атестаційна комісія навчального закладу):

  1. Відповідає посаді, яку займає. Встановити тарифну ставку на рівні 8 розряду ЄТС (при призначенні на посаду) або підтвердити тарифну ставку на рівні 8 розряду ЄТС (під час проведення чергової атестації).
  2. Відповідає посаді, яку займає. Порушити клопотання перед атестаційною комісією другого рівня про підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії» (для педагогічних працівників, які атестуються за пунктом 1.14 Положення).
  3. Відповідає посаді, яку займає. Порушити клопотання перед атестаційною комісією третього рівня про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії», про  присвоєння (підтвердження)  педагогічного звання «старший викладач», «викладач-методист» (для педагогічних працівників, які атестуються за пунктом 1.14 Положення).
  4. Відповідає посаді, яку займає. Встановити (підтвердити) тарифну ставку на рівні 9 розряду ЄТС (під час проведення чергової атестації).
  5. Відповідає посаді, яку займає. Присвоїти (підтвердити) кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
  6. Відповідає посаді, яку займає. Присвоїти (підтвердити) кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», «спеціаліст І категорії».
  7. Відповідає посаді, яку займає. Порушити клопотання перед атестаційною комісією другого рівня (управління (відділу)  культури) про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».
  8. Відповідає посаді, яку займає. Порушити клопотання перед атестаційною комісією третього рівня (Департаменту культури) про присвоєння (підтвердження) педагогічного звання «старший викладач», «викладач-методист».

Варіанти записів рішення атестаційної комісії другого рівня (атестаційна комісія управління (відділу) культури):

  1. Підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» (для педагогічних працівників, які атестуються за пунктом 1.14 Положення).
  2. Присвоїти  (підтвердити) кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Варіанти записів рішення атестаційної комісії третього рівня (атестаційна комісія Департаменту культури):

  1. Підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»; присвоїти (підтвердити) «спеціаліст І категорії»,«спеціаліст вищої категорії» (для педагогічних працівників вищих навчальних закладів комунальної форми власності та шкіл естетичного виховання, які атестуються за пунктом 1.14 Положення).
  2. Присвоїти  (підтвердити) кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (для вищих навчальних закладів комунальної форми власності).
  3. Присвоїти  (підтвердити) педагогічне звання «старший викладач» або «викладач-методист».

Разом з Атестаційними листами педагогічних працівників Голова атестаційної комісії І рівня (закладу або установи) подає до атестаційних комісій ІІ та/або ІІІ рівнів клопотання, в яких зазначаються претенденти на присвоєння більш високої кваліфікаційної категорії, підтвердження вже встановленої кваліфікаційної категорії та присвоєння або підтвердження педагогічного звання.

У разі прийняття рішення атестаційною комісією першого рівня про відповідність педагогічного працівника займаній посаді за умови виконання певних рекомендацій, спрямованих на усунення виявлених недоліків, атестаційна комісія у встановлений нею термін проводить повторну атестацію з метою перевірки виконання рекомендацій та остаточно приймає рішення про відповідність або невідповідність працівника займаній посаді (пункт 7.5. Положення).

Атестацію педагогічного працівника, який підлягає черговій атестації в поточному навчальному році, може бути перенесено на один рік у разі, якщо працівник у цьому році переведений до іншого навчального закладу або у випадку тривалої тимчасової непрацездатності. За такими працівниками зберігаються тарифні ставки, кваліфікаційні категорії та  (або) педагогічні звання до чергової атестації у наступному навчальному році (пункт 1.9. Положення).

При призначенні на посаду педагогічного працівника, який в цьому ж навчальному році має проходити атестацію, такий працівник атестується виключно за бажанням (п.1.21 Положення). Якщо працівник не бажає проходити атестацію в поточному навчальному році, то він має атестуватися в наступному навчальному році на загальних підставах.

Результати педагогічної діяльності з попереднього місця роботи, що підтверджені документально, повинні братися до уваги під час проведення атестації педагогічного працівника за новим місцем роботи.

Нагадуємо, що Атестаційний лист складається у двох примірниках, один з яких, не пізніше трьох днів після проведення атестації, видається під підпис на руки педагогічному працівникові, а другий, разом із поданням керівника, заявою і документом про підвищення кваліфікації зберігається в особовій справі.

Після рішення атестаційної комісії кожного рівня керівник закладу видає наказ «Про результати проведення атестації», який у тижневий термін доводяться до відома атестованого педагогічного працівника та надається в бухгалтерію для нарахування заробітної плати. У разі встановлення більш високої тарифної ставки, присвоєння нової кваліфікаційної категорії або педагогічного звання, нарахування заробітної плати має здійснюватися від дати прийняття рішення атестаційною комісією відповідного рівня.

Зверніть увагу на те, що відповідальність за рішення, які приймаються атестаційними комісіями другого або третього рівнів несе персонально голова атестаційної комісії першого рівня, оскільки рішення атестаційних комісій вищого рівня приймаються на підставі клопотання, підписаного головою атестаційної комісії першого рівня.

Додаток: рекомендований зразок Атестаційного листа

 

 

За дорученням Ради директорів мистецьких шкіл м. Києва методичні рекомендації підготували:

 

Н.С. Гешко – заступник директора Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів

 

І.В. Чуніхіна – директор Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів

 

О.Г. Шаліт – директор Київської ДМШ № 35, Голова Президії Всеукраїнської ради директорів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання), консультант Комітету ВР України з питань культури і духовності


 

Зразок

(чорним шрифтом виділено зміни, які

пропонуються внести в лист старого зразка)

 

АТЕСТАЦІЙНИЙ  ЛИСТ

 

1. Прізвище, ім’я, по батькові _______________________________________________________                                     

  2. Дата народження_______________________________________________________________

3. Ступінь освіти_______________________________________________________­­____________                                                                                                                                                                                                                                                                        

4. Спеціальністьза дипломом,    кваліфікація __________________________________________

5. Стаж педагогічної роботи   ________________________________________________________                                                                                             

6. Місце роботи ___________________________________________________________________                                                                                                                        

7. Посада за якою атестується________________________________________________________

8. Державні нагороди, (почесні звання, премії), відзнаки, науковий ступінь (вчене звання) ____

__________________________________________________________________________________                                                                          

__________________________________________________________________________________

9. Дані про підвищення кваліфікації (за останні 5 років)  ___________________________________

10. Дата проходження та результати попереджньої атестації________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

11.Характеристика результативності професійної діяльності, за якою педагогічний працівник атестується, якості виконання посадових обов’язків, загальної та професійної культури:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник навчального закладу (установи)                                                                                 

Керівник органу управління сфери культури                          (підпис)                                          (прізвище, ініціали)

 

З атестаційним листом ознайомлений________________________________

                                                                                                                                                                                      (підпис)

“_____”_______________________2016   р.

 

І. Рішення атестаційної комісії 1-го рівня

 

(найменування навчального закладу (установи))

Атестаційна комісія вирішила                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Голова атестаційної комісії _________________________________________________________________________                                                                                                                                   (підпис)                                         (прізвище, ініціали)

Секретар __________________________________________________________________                   

                                                                       (підпис)                                    (прізвище, ініціали)

М.П.                           «_____»__________________2017  року

 

З рішенням атестаційної комісії ознайомлений­ __________________________

                                                                                                   (підпис)

«____»_______________________2016 року

 

ІІ. Рішення атестаційної комісії 2-го рівня*

 

(найменування органу управління сфери культури)

Атестаційна комісія вирішила                                                                                                                                                                                                                              

Голова атестаційної комісії______________________________________________________

                                                                                                                       (підпис)                            (прізвище, ініціали)

Секретар______________________________________________________________________

                                                                                                           (підпис)                             (прізвище, ініціали)

М.П.                           «____»________________2017   року

 

З рішенням атестаційної комісії ознайомлений _____________________________________

(підпис)

«_____»_______________________2017 року

 

ІІІ. Рішення атестаційної комісії 3-го рівня**

 

 (найменування органу управління сфери культури)

Атестаційна комісія вирішила                                                                                                                                                                                                                              

Голова атестаційної комісії______________________________________________________

                                                                                                                       (підпис)                            (прізвище, ініціали)

Секретар______________________________________________________________________

                                                                                                           (підпис)                            (прізвище, ініціали)

М.П.                           «____»________________ 2017   року

 

З рішенням атестаційної комісії ознайомлений _____________________________________

(підпис)

«_____»_______________________ 2017 року

 

Атестаційний лист одержав «____» _______ 2017 року   _________________________

(підпис)

* Заповнюється  у  разі  підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії» для педагогічних працівників, які атестуються за пунктом 1.14.,  та присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»

**Заповнюється  у  разі  присвоєння (підтвердження) кваліфікаційних категорій «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії» для педагогічних працівників, які атестуються за пунктом 1.14.; присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» для педагогічних працівників вищих навчальних закладів; присвоєння (підтвердження) педагогічних звань і при атестації керівних кадрів. 

Перейти до спискуВерсiя для друку