Головна  →  Методичні заходи  →  1 грудня 2016

Презентація педагогічної майстерні вокально-хорового відділу Дитячої музичної школи № 40 Оболонського району

Презентація педагогічної майстерні вокально-хорового відділу Дитячої музичної школи № 40 Оболонського району

   30 листопада 2016 року відбулася презентація педагогічної майстерності вокально-хорового відділу Дитячої музичної школи № 40 Оболонського району. Вокалістів у цій школі усього чотири особи. Кожен з викладачів, окрім хормейстера, провів відкритий урок, присвяченій певній темі: завідувач вокально-хорового відділу викладач Ольга Володимирівна Братик зробила акцент на роспівках у класі сольного співу з ученицею 1-го класу Софією Мероненко. Викладач представила роспівки нового матеріалу. Було проведено клопітку роботу над артикуляцією та гостротою інтонації, водночас було здійснено контроль за правильним диханням. Учениця старанно виконувала поставленні перед нею завдання. Відмічено виразні та такі що добре запам’ятовуються приклади й ілюстрації, наведені викладачем. Член ради методичного об’єднання викладачів вокалу, старший викладач Київської дитячої школи мистецтв ім. С. Турчака Хомич Оксана Миколаївна, яка була присутня на заході, відмітила позитивні моменти уроку.

   Викладач Маслянка Оксана Леонідівна, яка викладає у школі окрім вокалу, ще й бандуру працювала над удосконаленням навичок плавного голосоведення у розспівках та творах кантиленного характеру з ученицею старших класів Катериною Каплун. Було продемонстровано роботу над розвитком вокальних навичок чистотою інтонації й звільненням нижньої щелепи задля «відкриття нот». Присутня на уроці член методичного об’єднання викладачів вокалу побажала Оксані Леонідівні продовжувати роботу у напрямку звільнення постави учениці під час співу.

   Викладач Гаврилюк Наталія Леонідівна продемонструвала роботу над розвитком відчуття ритму учнів підліткового віку у класі сольного співу з учнем 6 класу Іллею Дегтярьовим. Мета уроку полягала у розвитку навиків систематичного контролю відчуття метро-ритму й розвитку координації. Зусилля учня було спрямовано на свідоме керування ресурсами свого тіла, активізацію власної енергетики для отримання повноцінного звуку під час виконання музичного твору аж до завершення, розподілу енергії та дихання відповідно до ритмічного руху твору. Побажанням члена методичної ради викладачів вокалу було  враховувати вікові особливості та стан здоров’я учня на момент виконання активізуючих вправ.

   Підсумовуючи проведені відкриті уроки зазначимо, що на завершення кожного з них усі учні виконали вивчені музичні твори як підсумки проведеної їх викладачами роботи.

Файл документа: Маслянка О.Л. фото ур..jpg

Перейти до спискуВерсiя для друку