Головна  →  Методичні заходи  →  22 березня 2016

Методичні об’єднання викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (21-22 березня 2016 року)

Методичні об’єднання викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (21-22 березня 2016 року)

   21 березня 2016 року у приміщенні КДМШ № 33 в рамках засідання методичного об’єднання викладачів вокалу відбувся звітний концерт учнів естрадного відділу цієї школи.

   Такий звіт проводиться вперше. Його ініціювали викладачі та адміністрація школи з метою показати результати, досягнуті естрадним відділом протягом його існування. Концертна програма включала близько 20 номерів, підготовлених учнями різних класів – від першого до восьмого – та різних виконавських складів. Тут були сольні виступи та ансамблеві, вокальні та хорові, у супроводі хору та інструментального гурту «Respect-band-33». Діти виконували українські народні пісні в естрадній обробці, твори композиторів-класиків і сучасних авторів, композиції з репертуару Луї Армстронга і Барбари Стрейзанд, Селін Діон і Крістіни Агілери. Цікаво прозвучали фрагменти з рок-опери «Моцарт» Жан-П’єра Піло та Олів’є Шультеза. Звітний концерт переконливо довів, що естрадний відділ КДМШ № 33 працює ефективно та виховує не просто вмілих виконавців, але й музикантів, щиро відданих мистецтву.

   22 березня 2016 року у приміщенні КДМШ № 14 ім. Д. Кабалевського в рамках засідання методичного об’єднання викладачів сольфеджіо відбувся семінар за темою: «Настроювання ладового слуху на початковому етапі навчання». Модераторами заходу виступили викладачі-методисти Чиж Галина Миколаївна (КДШМ № 5 ім. Л. Ревуцького), Жосан Ірина Анатоліївна (КДМШ № 14 ім. Д. Кабалевського) та Кулик Валентина Вікторівна (КДМШ № 33).

   Спільний досвід роботи з розвитку ладового слуху зазначених викладачів було довірено узагальнити та доповісти на засіданні методичного об’єднання Валентині Вікторівні Кулик. Головні тези її виступу полягали у тому, що, по-перше, ладовий слух на початковому етапі навчання треба розвивати строго послідовно, крок за кроком просуваючись цим непростим шляхом, а по-друге, робити це необхідно одночасно з роботою в інших напрямках: засвоєнням нотної грамоти, знайомством з тривалістю звуків та найпростішими ритмічними фігурами, наближенням до розуміння синтаксичної структури мелодії тощо. Модератори заходу відібрали музичний матеріал, який, за їх думкою, якнайкраще відповідає поставленій меті. Демонструючи на екрані нотні приклади (а це переважно були українські народні пісні), Кулик В.В. докладно роз’яснювала доцільність їх застосування та прийоми подолання закладених в цих мелодичних фрагментах інтонаційних труднощів.

   Дуже цікавим виявився відеозапис уроку Кулик В.В. з учнями 1 класу, запропонований увазі присутніх. Це не був заздалегідь підготовлений та відрепетируваний урок, це був один із звичайних уроків. Присутні побачити повсякденний, ззовні трохи нудний процес навчання, що складається з маленьких успіхів та тимчасових невдач, а головне – кропіткої роботи, яка потребує від викладача, перш за все, терпіння. Саме це відзначили учасники засідання при обговоренні доповіді Кулик В.В. та продемонстрованих відеоматеріалів. Вони висловили вдячність модераторам заходу за корисну інформацію та методичні роздуми, якими ті поділилися з ними. 

Файл документа: 12321328_564295903752143_3839847646000023631_n.jpg

Перейти до спискуВерсiя для друку