Шановні учасники конкурсу та викладачі!
Зверніть, будь ласка, увагу на доповнення у Положенні про міську олімпіаду з музичної літератури, що стосуються умов проведення (тематика, жанри, завдання):
Композитори
Класи: 6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання
М. Дилецький, М. Березовський, А. Ведель, Д. Бортнянський, Г. Сковорода, А. Вівальді, Й.С. Бах, Г.Ф. Гендель, Й. Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен, Ф. Шуберт, Ф. Шопен, Н. Паганіні.
Класи:7 (8-річне) та 5 (6-річне) навчання
М. Калачевський, П. Ніщинський, С.Гулак-Артемовський, І. Котляревський, М. Глинка, О. Даргомижський, «Могутня кучка», М. Мусоргський, О. Бородін, Ж. Бізе. Оглядово: Е. Гріг, Дж. Верді.
Класи: 8 (8-річне) та 6 (6-річне) навчання
М. Лисенко, К. Стеценко, Я. Степовий, М. Леонтович, С. Людкевич, В. Косенко, Л. Ревуцький, П. Чайковський, М. Римський-Корсаков, С. Прокоф’єв. Оглядово: представники музичної культури Західної України
(О. Січинський, Н. Ніжанківській) та О. Скрябін, С. Рахманінов, М. Равель, К. Дебюссі, І. Стравінський.
Жанри
Класи: 6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання
Сонатно-симфонічний цикл (симфонія, соната, концерт), прелюдія, фуга, романтична інструментальна мініатюра, хоровий концерт.
Класи: 7 (8-річне) та 5 (6-річне) навчання
Вокально-інструментальні: вокальна мініатюра (її різновиди), вокальний цикл, кантата, хоровий твір;
інструментальні: симфонія, інші симфонічні жанри (фантазія, картина), фортепіанний цикл;
музично-театральні: опера, музика до драматичної вистави.
Класи: 8 (8-річне) та 6 (6-річне) навчання
Вокально-інструментальні: вокальна мініатюра, вокальний цикл, кантата, хоровий твір, хорова обробка;
інструментальні: симфонія, симфонічна сюїта, фортепіанний цикл, фортепіанна мініатюра, концерт;
музично-театральні: балет як жанр (термінологія), балетна творчість П. Чайковського, С. Прокоф’єва, І. Стравінського.
Завдання
Класи: 6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання
- - дати коротку відповідь щодо біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;
- виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;
- розв’язати кросворд (термінологія);
- впізнати відому музичну тему за нотним записом та відповісти на питання щодо неї;
- музична вікторина (4-5 фрагментів).
Класи: 7(8-річне) та 5(6-річне) навчання
- дати коротку відповідь щодо біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;
- виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;
- виявити знання елементів музичної мови, виконавських колективів, інструментів симфонічного оркестру, танців народів світу, музично-історичних епох;
- розв’язати кросворд (термінологія);
- впізнати відому музичну тему за нотним записом та відповісти на питання щодо неї;
- музична вікторина (4-5 фрагментів).
Класи: 8 (8-річне) та 6 (6-річне) навчання
- дати коротку відповідь щодо біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;
- виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;
- розв’язати кросворд (термінологія).
- зробити письмовий аналіз музичного фрагменту на слух (відомого або невідомого).