Головна  →  Положення про конкурси  →  19 лютого 2016

До уваги учасників міської олімпіади з музичної літератури учнів старших класів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів

Шановні учасники конкурсу та викладачі!

 

Зверніть, будь ласка, увагу на доповнення у Положенні про міську олімпіаду з музичної літератури, що стосуються умов проведення (тематика, жанри, завдання):

 

Композитори

 

Класи:  6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання

 

М. Дилецький, М. Березовський, А. Ведель, Д. Бортнянський, Г. Сковорода, А. Вівальді, Й.С. Бах, Г.Ф. Гендель, Й. Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен, Ф. Шуберт, Ф. Шопен, Н. Паганіні.

 

Класи:7 (8-річне)  та 5 (6-річне) навчання

М. Калачевський, П.  Ніщинський, С.Гулак-Артемовський, І. Котляревський, М. Глинка, О. Даргомижський, «Могутня кучка», М. Мусоргський, О. Бородін, Ж. Бізе. Оглядово: Е. Гріг, Дж. Верді.

 

Класи:   8 (8-річне)  та 6 (6-річне) навчання

М. Лисенко, К. Стеценко, Я. Степовий, М. Леонтович, С. Людкевич, В. Косенко, Л. Ревуцький, П. Чайковський, М. Римський-Корсаков, С. Прокоф’єв. Оглядово: представники музичної культури Західної України

(О. Січинський, Н. Ніжанківській) та О. Скрябін, С. Рахманінов, М. Равель, К. Дебюссі, І. Стравінський.

 

Жанри

 

Класи:  6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання

Сонатно-симфонічний цикл (симфонія, соната, концерт), прелюдія, фуга, романтична інструментальна мініатюра, хоровий концерт.

 

Класи: 7 (8-річне) та 5 (6-річне) навчання

Вокально-інструментальні: вокальна мініатюра (її різновиди), вокальний цикл, кантата, хоровий твір;

інструментальні: симфонія, інші симфонічні жанри (фантазія, картина), фортепіанний цикл;

музично-театральні: опера, музика до драматичної вистави.

 

Класи:   8 (8-річне)  та 6 (6-річне) навчання

Вокально-інструментальні: вокальна мініатюра, вокальний цикл, кантата, хоровий твір, хорова обробка;

інструментальні: симфонія, симфонічна сюїта, фортепіанний цикл, фортепіанна мініатюра, концерт;

музично-театральні: балет як жанр (термінологія), балетна творчість П. Чайковського, С. Прокоф’єва, І. Стравінського.

 

Завдання

 

Класи:  6 (8-річне ) та 4 (6-річне) навчання

-         - дати коротку відповідь щодо  біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;

-         виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;

-         розв’язати кросворд (термінологія);

-         впізнати відому музичну тему за нотним записом та відповісти на питання щодо неї;

-         музична вікторина (4-5 фрагментів).

 

Класи: 7(8-річне) та 5(6-річне) навчання

- дати коротку відповідь щодо  біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;

- виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;

- виявити знання елементів музичної мови, виконавських колективів, інструментів симфонічного оркестру, танців народів світу, музично-історичних епох;

- розв’язати кросворд (термінологія);

- впізнати відому музичну тему за нотним записом та відповісти на питання щодо неї;

- музична вікторина (4-5 фрагментів).

 

Класи:   8 (8-річне)  та 6 (6-річне) навчання

- дати коротку відповідь щодо  біографії та творчого доробку композитора, належності його до певної епохи, стильового напрямку;

- виявити знання форм, поетичних текстів, жанрів музичних творів композиторів за програмою;

- розв’язати кросворд (термінологія).

- зробити письмовий аналіз музичного фрагменту на слух (відомого або невідомого).

Перейти до спискуВерсiя для друку