19 січня 2016 року у приміщенні Київської дитячої музичної школи № 3 ім. В. Косенка в рамках циклу методичних заходів для викладачів композиції відбувся семінар-практикум за темою: «Духовний сенс композиторської творчості». Модератор заходу – заслужений діяч мистецтв України, лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка, член Національної спілки композиторів України, доцент Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Степурко Віктор Іванович.
Віктор Іванович Степурко належить до числа композиторів, чиї професійні інтереси пов’язані, насамперед, з хоровою музикою. Його твори входять до репертуару багатьох відомих в Україні співочих колективів та виконуються на міжнародних конкурсах. У 1997 році художній керівник камерного хору «Київ» та засновник I фестивалю «Золотоверхий Київ» Микола Гобдич присвятив один з концертів фестивалю виключно музиці Степурка: у першому відділенні звучали суворі і піднесені духовні твори, у другому – багатобарвні, виповнені радості життя світські.
Творчу роботу Віктор Іванович поєднує з виконавською (він є керівником народного аматорського колективу хорового ансамблю «Свят-коло» Макарівського районного Будинку культури), педагогічною та науковою. Саме на матеріалах дисертаційного дослідження була заснована його доповідь, адресована викладачам київських шкіл естетичного виховання.
Питання, порушені в доповіді, стосувалися найважливіших для композиторів проблем: сенсу композиторської творчості, її духовного змісту, зв’язків з ідеалами соціуму, філософсько-поетичній символіці музики, факторів, які впливають на художнє мислення. Аналізуючи ситуацію в сучасній українській музиці та підкреслюючи актуальну для неї тенденцію відродження духовних жанрів, оповідач наводив приклади з доробку Г. Гаврилець, Л. Дичко, Г. Ляшенка, В. Польової, В. Сільвестрова, М. Скорика, Є. Станковича, І. Щербакова. Відвідувачі заходу мали щасливу можливість почути аудіозаписи видатних музичних творів українських авторів – «Велику єктенію» та фрагменти з «Літургії Іоанна Златоуста» Є. Станковича, «Милость миру» В. Сільвестрова, «Вірую» В. Польової – у чудовому виконанні камерного хору «Київ» (художній керівник М. Гобдич) та камерного хору «Кредо» (художній керівник Б. Пліш).
Також 19 січня 2016 року у приміщенні Київської дитячої музичної школи № 14 ім. Д. Кабалевського відбувся майстер-клас заслуженого працівника культури України, викладача-методиста Київського інституту музики ім. Р.М. Глієра Тихончука Анатолія Олексійовича. Цей майстер-клас завершив серію методичних заходів для викладачів баяна та акордеона початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів на тему: «Удосконалення методики викладання гри на баяні (акордеоні) у школах естетичного виховання».
В рамках майстер-класу Тихончук А.О. працював з учнями Київської дитячої музичної школи № 14 ім. Д. Кабалевського: Назаром Наришкіним, Дмитром Беневським, Федором Єгоровим (клас викладача Троценка В.М.). Він робив зауваження, давав поради стосовно способів подолання певних технічних проблем або особливостей інтерпретації. Потім учениця Тихончука А.О., студентка 3 курсу Київського інституту музики ім. Р.М. Глієра Валерія Чавдар, виконала твори А. Білошицького, А. Хачатуряна, А. Рубінштейна, продемонструвавши баяністам-початківцям (та усім присутнім) рівень, якого треба прагнути у навчанні гри на інструменті.
Друга частина зустрічі з Тихончуком А.О. – круглий стіл за темою «Проблема сценічного самопочуття» – була присвячена спогадам про концертну діяльність знаменитого вітчизняного квартету баяністів у складі Марії та Раїси Білецьких, Миколи Різоля та Івана Жеромського. Анатолій Олексійович Тихончук, який з часом замінив І. Жеромського, дуже цікаво розповідав про те, як проходили виступи квартету, як готувалися його учасники до кожного концерту, як ретельно опрацьовувалися деталі музичних творів на репетиціях. У відеозапису було продемонстровано численні концертні виступи квартету, які із захопленням сприймалися як тодішніми слухачами, так і викладачами, присутніми на засіданні круглого столу.